Põhjuseid, miks Teamsis läbi viidud koosolekuid salvestada, võib leida mitmeid – hilisemaks märkmete tegemiseks, arhiveerimiseks või selleks, et selle saaks hiljem läbi vaadata ka need töötajaid, kes reaalajas koosolekul osaleda ei saanud. Sestap tasub teada, kuidas koosolekuid salvestada.

Teamsis koosolekute salvestamine on muudetud võimalikult lihtsaks. Selleks, et salvestamist alustada, saab igal ajahetkel koosoleku jooksul vajutada vestlusaknas oleva kolme punktikese peale (…) ning valida Start recording and transcription.

Seejärel asub Teams koosolekut salvestama ning sellest teavitatakse ka kõiki koosolekul osalevaid inimesi.

Salvestamine on samast kohast võimalik ka igal ajahetkel lõpetada. Ühe koosoleku jooksul saab salvestamist alustada ja lõpetada piiramatu arvu kordi.

Kust salvestus üles leida?

Kui koosolek on lõppenud, võib salvestuse leida mitmest erinevast kohast:

  • Link salvestisele saadetakse koosoleku vestlusesse
  • Salvestise leiab kanalivestluse korral SharePointist
  • Teist tüüpi kõnede korral leiab salvestise OneDrive’ist

Kui oled salvestise leidnud, saad seda omakorda jagada kõikide teiste osapooltega, kes vajavad sellele ligipääsu. Vaikimisi saavad salvestisele ligi kõik koosolekul osalenud inimesed, välja arvatud juhul, kui nad ei kuulu sinu organisatsiooni ning neile pole ligipääsu eraldi antud.

Tasub ka teada, et koosolekute salvestamist ei saa alustada organisatsioonivälised kasutajad, niisamuti sõltub salvestamise võimalus sellest, kes ettevõtte administraator on selle tegevuse jaoks vajalikud load andnud.

Enne salvestamise alustamist tee kindlaks, et kõik koosolekul osalejad on sellega nõus, kuna Teams salvestab nii pilti kui ka heli.

Milliseid võimalusi Microsoft Teams kasutajatele pakub?

Microsoft Teamsi kasutab juba üle 145 miljoni inimese, mis näitab selgelt, et tegu väga laiade kasutusvõimalustega koostöölahendusega. Töötades ideaalselt koos SharePointi ja teiste Microsoft 365 teenustega, on see palju ettevõtete jaoks muutunud asendamatuks abimeheks.

Teiste funktsioonide seas pakub Microsoft Teams võimalust:

  • Ka kodust töötavatel inimestel suhelda nii omavahel kui ka oma meeskonna või terve ettevõttega;
  • Hallata ettevõtte sisekommunikatsiooni;
  • Viia läbi videokoosolekuid ja webinare;
  • Kasutada seotud rakendusi, mille abil tiimitööd veelgi efektiivsemaks muuta (näiteks võimalus küsida erinevatelt osapooltelt dokukendile heakskiitu);

Microsoft 365 ja SharePointi ärilahendused on asendamatuks tööriistadeks ettevõtetele, kes otsivad efektiivsust, kasutusmugavust ning laiasid kasutusvõimalusi. Uuri täpsemalt!

VÕTA MEIEGA ÜHENDUST

 

Vajad oma ettevõtte jaoks Microsoft 365 ja SharePoint ärilahendusi? Võta meiega ühendust ning leiame just sinu ärile sobiva lahenduse!

Rando Siimon
Äriarenduse juht
[email protected]
+372 509 1941