Microsoft uuendas hiljuti Teamsi koostöörakendust, mis võimaldab nüüd lihtsa vaevaga läbi viia kuni 1ooo osalejaga webinare.

Uuenenud webinaride pidamise võimekus võimaldab ettevõtetel korraldada suuremaid veebipõhiseid üritusi, tootetutvustusi ning koolitusi lihtsamalt kui varem, kuna lisaks lihtsalt kalendrikutse saatmisele võimaldab Teams nüüd luua lingi, mille abil külalised end üritusele registreerida saavad.

Webinari korraldaja käsutusse on antud ka mitmed tööriistad, mis ürituse läbi viimist mugavamaks muudavad: osalejate vestlused ning kaamerad saab soovi korral välja lülitada ning täienenud PowerPointi esitlusrežiim võimaldab olulist infot osalejatele mugavamalt ning silmatorkavamalt kuvada.

Niisamuti jagab webinaride tööriist infot ürituse edu kohta pärast selle lõppemist, kuvades korraldajale vajaliku statistika ning võimaldab ka osalejatelt tagasisidet küsida.

Kui üritusel peaks aga osalema rohkem kui 1000 inimest, võimaldab Teams korraldada esitlusi ka kuni 20 000 osaleja jaoks, kuid sellistel juhtudel ei saa osalejad ürituse ajal oma pilti ega heli edastada ning osalejateni jõuab vaid korraldaja räägitu.

Webinaride korraldamiseks ei pea ettevõtted eraldi samme tegema: sobiliku paketi olemasolul leiab uut tüüpi ürituse korraldamise võimaluse Teamsi kalendri sakist.

Uue võimaluse kohta saad rohkem lugeda siit.

VÕTA MEIEGA ÜHENDUST

 

Vajad oma ettevõtte jaoks Microsoft 365 ja SharePoint ärilahendusi? Võta meiega ühendust ning leiame just sinu ärile sobiva lahenduse!

Rando Siimon
Äriarenduse juht
[email protected]
+372 509 1941